Látogatók

2016. június 18., szombat

Rossmann vásárlás

Mostmár érdemes a nyárra hangolódni és nyári termékeket begyűjteni. Még nem teljesen hangolódtam rá, de már kezdek. Vannak még terveim miket kellene vásárolni, de majd idővel.



Költség: 2136.-



A nyárról a víz és a vízről az iszap jut eszembe, ezért is vettem meg ezt a holttengeri iszappakolást. Tisztítja és tonizálja a fáradt arcbőrt, márpedig nekem a koránkelés miatt elég sűrűn az van. Minden bőrtípusra lehet használni. Egyébként az arcpakolások azok, ami nélkül nem lépek ki egy drogériából sem. Ára: 399.-




Nagyon rákaptam erre a levendulás fürdősóra. Legalább 3 dobozzal van itthon, nehogy véletlenül elfogyjon. Isteni illata van, megnyugtató és jobbat lehet aludni tőle. Ára: 399.-




Itthonra valami olcsóbb golyós deot szoktam használni, nem viszem túlzásba. Most az Isanatól választottam egy 48 órás, 50 ml-es deoját, natur, nincs nagyon illata, clearandfresh változat. Ára: 249.-




Volt sajátkészítésú hajfánkom, de vágytam egy igazira. Mostmár tökéletes lesz a frizum. Ára: 529.-




Olcsóbb, eldobható borotvákat használok. áltlaában ezt az x-epilt. 4 db van benne. Ára: 599.-




A pultnál mindig árulnak kedvezményesen valamit. Most ragtapaszt kaptam. Ára: 199.-







Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...