Látogatók

2015. március 2., hétfő

DM vásárlás

Múlt héten a DM-et is bejártam, hiszen egy nőnek mindig szüksége van valamire a drogériából. 






X-epil intimo - intim nedves törlőkendő. Mindig szokott nálam lenni intim törlőkendő, ha véletlen nyílvános wc-re megyek és nincs más. Aloe verát tartalmaz és 20 db van benne. 299 ft.






Vattakorongból mindig pótlás kell. Szokásomhoz híven Ebelint vettem, ebben van a legtöbb. 140 db-os. 599 Ft.






Mindig ilyen olcsóbb típusú eldobható borotvát veszek, de mindig ráfázom, mert semmi élük sincs. Most kipróbálom ezt a Gillette Blue 2-t. 5+2 db van benne. 799 Ft.






Elég drágák ezek a Pronto bútorápolók, de most akciósan sikerült beszereznem innen. 799 Ft.






Pótoltam a tusfürdőmet is. Nagyon tetszik ez a krém tubus típusú csomagolás, ilyet még nem láttam. Természetesen Balea márkájú és kiwi illatú. 250 ml. 399 Ft.






Mostmár mind a 3 színt kipróbáltam a DM saját márkás szájvízéből. Nem tudok különöset írni róluk, nem tudom igazából milyen hatással van a fogakra meg az ínyre, gondolom ezt egy fogorvos tudná megmondani. 449 Ft.






Az éjjeli szekrényemre is kellett egy kézkrém, mert annyira kiszárad a kezem, hogy szinte már fáj. Kenem itthon, kenem a munkahelyen. Kenem reggel-este, de kevésnek bizonyul. Nemcsak a tél, hanem a mosogatószerek is kikészítik. 399 Ft.







Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...