Látogatók

2015. január 11., vasárnap

Árkádozás

Már nem most volt, hogy voltunk az Árkádban, de azért megosztom, hogy miket kaptam és vettem a Claire's-ben és a DM-ben.
A Claire's a kedvenc üzletem ott, kiegészítők terén, nagyon csajos és cuki és rózsaszín dolgokat lehet venni. Na, meg Hello Kitty-seket. 




Az első dolog, amit a Claire's-ből kaptam, ez a telefon dísz. Természetesen pillangó és gyöngyös, köves. A headset helyére kell bedugni. 




Amikor ott jártunk, le voltak árazva a Hello Kitty cuccok. Pont kapóra jött. Kaptam is egy telefon tartót. Ez 1900 Ft-ra volt leértékelve.




A másik Hello Kitty-s dolog, mit kaptam, az ez a pénztárca, amit még mai napig is használok és nagyon szeretem. Ez 1500 ft volt.



DM:








Egy arctejet, borotvát, szokásos korrektorom és szájöblítőt vettem, csak most rózsaszín folyadékosat.




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...