Látogatók

2012. január 3., kedd

Körmös csomag

Csinálgattam a körmöm a szettel,de valahogy nincs hozzá túl jó kézügyességem, meg türelmem, az van a legkevesebb. Kipróbáltam 3 féle variációt: építettem, körömre zselé és tippes. A sima zselés köröm a legegyszerűbb, azután a tippes és a legnehezebb az építés. Kettőt le is fényképeztem, az építettet és a tippeset.









Fehér francia, fehér pöttyökkel és pillangóval. Ő az épített. Igazából elég szépen sikerült az építésem,csak sokat kell vele vacakolni. Franciát sem könnyű csinálni, főleg zselével. 





És ő a tippes. Tök egyszerű, felragasztod a tippet,levágod akkorára,amekorrára akarod, megreszeled és jöhet rá a zselé és minta. Ha próbálkozok még majd a későbbiekben, akkor biztos,hogy tippeseket fogok csinálni. 




Egyenlőre még rábízom a körmeim olyan személyre,aki ügyes és jól ért hozzá. De időnként majd én is megpróbálok valamit alkotni.

Legyen szép napos napotok. :)  Pussz-pussz! <3

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...