Látogatók

2019. január 12., szombat

Nasi

Összegyűjtöttem pár édességet, nassolni valót, amik a kedvenceim voltak mostanában vagy újdonságok, kipróbáltam és ízlett.





November környékén kaptam az Öcsémtől ezt a fajta Haribo-t, ami Halloween-i kiadás. Nagyon finom gyümölcsös íze volt. Imádom a gumicukrokat!






Mikulás környékén volt kapható ez a nagy kiszerelésű Kinder csoki. Párom meg is lepett vele, a kedvenc csokijaim a Kinder márkájúak. Különféle képek voltak a csoki csomagolásán.






Nem szeretem a hagyományos joghurtokat, hanem az ízes, pudingos típusút. Kipróbáltam a Monte fiúsabb változatát. Ez is nagyon tetszett.






Öcsém meglepett egy Maxi Kinder tojással. Mostanában sűrűn vettünk magunknak Kinder tojást, kicsit visszamentünk a gyermekkorba.






A Monte lányos verzióját is kipróbáltam. Isteni fehér csokis, színes szívekkel.






Régen ettem Happy Hippo-t, de jól emlékeztem, hogy nagyon finom.






Találtam egy újdonságot, ami egy Milka tejszelet. A tejszeleteket is szeretem és a Milka csokit is. Gondoltam együtt a 2 csakis jó lehet. Nagyon jó kis desszert. Érdemes kipróbálni, megkóstolni.






Az utolsó nasi szintén egy Monte, aminek a különlegessége, hogy fehér csokiban csoki darabok találhatóak. Nem lett a nagyon kedvencem, de azért nem rossz,









Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...