Látogatók

2019. január 22., kedd

Baba holmik

Egy újabb kis adag ruha és kiegészítő érkezett hozzám. A kis ruhákat unokabátyjámnak és Párjának köszönhetem. Nagyon édes kis ruhák, sosem gondoltam, hogy egy fiú ruha is lehet ennyire cuki.





Pulóver:

Kis rockos pulcsi.

Piros, cipzáros pulóver.





Body:

Egyszerű, fehér body.

Fekete-fehér csíkos.

Sötét barna, H&M-es.

Fehér.

Színes csíkos.

Bálnás.

Mese figurás.

Felíratos, fehér.

Kis tengerészes body.

Fehér.

Szürkés-kékes.

Nyaralós. 
Kék.


Fehér, halvány csíkos.

Macis.

Felíratos.

Szürke.

Fehér.

Feliratos türkiz kék.

Kutyusos.

Csíkos, csillagos.

Fekete.

Kék csíkos.

Barna, leveles.





Felső:

Menő, kis kockás ing. 
Kék csíkos.


Sötétkék csíkos.

Sportos, labdás.

Zsiráfos.

Kék.

Rockos, zenés.





Overál:

Kék mintás.

Fekete csíkos.

Mesefigurás.

Ebből is van rockos, gitáros.





Tipegő:

Betonkeverő motívumos. Elég érdekes egy baba ruhára, de hát fiú ruci.

Dínós.





Nadrág:

Cuki, barna gatyó.

Kék, lábas.

Mici Mackós nyárra.

Pirosas, vöröses csíkos.

Kék.

Sötétkék farmer.

Fehér.

Fehér, masnis. Szerintem ez nadrág alá háromnegyedes harisnyának jó.

Fekete, csillag motívumos. Nagyon tetszenek ezek a bársony anyagúak.

Sárga, csíkos.

Tenger mellé illő kék csíkos.

Piros-szürke csíkos.





Kiegészítők:

Angliából rendelték nekem kb. 3500.--ért ezt a Sudocrem-t. 400 g-os, jó sokáig elég lesz. Szerintem ez a legjobb popsi krém.

Padlizsán színű kendő.

Fehér kendő.

Piros-szürke csíkos sapi. Ehhez van nadrágunk is és ha jól emlékszem felső is. Szóval egész aranyos lesz ebben a szettben.

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...